ماموریت اصلى 22 بهمن امسال تشییع جنازه نظام سرمایه داری لیبرال است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نسیم دانه را از دوش مورچه انداخت... مورچه دانه را دوباره بر دوشش گذاشت و به خدا گفت: " گاهی یادم میرود که هستی ، کاش بیشتر نسیم می وزید... "






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 279
بازدید ماه : 2298
بازدید کل : 91999
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 613
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 281
:: کل نظرات : 613

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 21

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 79
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 279
:: بازدید ماه : 2298
:: بازدید سال : 5293
:: بازدید کلی : 91999

RSS

Powered By
loxblog.Com

خدایا.. تقدیر دوست عزیزم را زیبا بنویس تا جز لبخند از او نبینم..

ماموریت اصلى 22 بهمن امسال تشییع جنازه نظام سرمایه داری لیبرال است
جمعه 23 بهمن 1388 ساعت 6:43 بعد از ظهر | بازدید : 1562 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

 

22 bahman

رئیس جمهور تأکید کرد: 22 بهمن امسال تشییع جنازه نظام سرمایه‌داری لیبرال خواهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور که صبح امروز پنجشنبه که در جمع اعضای ستاد دهه فجر انقلاب سخن می‌گفت با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف و گرامیداشت مناسبت‌های گوناگون در کشور گفت: موضوع دهه فجر جایگاه دیگری در بین مردم و مسئولان دارد و موضوع آن نیز با دیگر مراسمات متفاوت است.
وی با یادآوری اینکه تمامی مراسمات و برنامه‌های برپا شده برای گرامیداشت انقلاب ارزشمند است، افزود: نباید روز 22 بهمن را با آنها مقایسه کرد چرا که ارزش و بهای این روز با تمام مناسبتها تفاوت داشته و هیچ کدام نباید 22 بهمن را تحت الشعاع قرار دهند.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه شاید برخی 22 بهمن را اقدامی تکراری و یک عادت بدانند، افزود: آیا واقعا 22 بهمن هر سال یک اثر عادی و موضوعی تکراری است؟ یا اینکه در 22 بهمن حقیقتی نهفته است که باید کشف و دنبال شود؟
رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه هیچ کدام از 22 بهمن‌های 30 سال اخیر مشابه هم نیست، گفت: مأموریت‌های اصلی هرکدام از این سالها متفاوت بوده و مشابه هم نیست.
احمدی نژاد انقلاب را یک حرکت رو به اوج توصیف کرد و گفت: ما در 31 سال گذشته در یک دایره بسته نچرخیده‌ایم که در زمان معین از نقطه ای معین عبور کنیم چرا که انقلاب مثل یک گروه کوهنوردی در حال صعود است و در طول مسیر ایستگاه‌هایی قرار دارد که 22 بهمن‌ها نیز ایستگاه‌ مهم صعود به قله آرمان‌های انقلاب است که هرکدام در یک سطح، ارتفاع و نسبت با هدف قرار دارند.
رئیس جمهور تصریح کرد: برخی از 22 بهمن‌ماه به تنهایی یک قله هستند.
وی با طرح این سوال که پس قله اصلی انقلاب کجاست، آن را بر هم زدن نظم ظالمانه موجود و برپایی نظمی جدید در عالم توصیف کرد و گفت: اگر این را از انقلاب بگیریم، چیزی در محتوای آن باقی نمی‌ماند.

*اینکه انقلاب آلودگی های خودش را خود به بیرون پرتاب می کند نشانه پویایی و زنده بودن آن است

رئیس جمهور با اشاره به برگزاری پرشور ایام دهه فجر طی سه دهه گذشته اظهار داشت: برخی فکر می‌کردند انقلاب برای آن به وجود آمده که چند جناح و گروه هر روز با یکدیگر دعوا کرده و خود را رئیس بدانند در حالی که این انقلاب همواره آلودگی‌ها را از خود بیرون می‌کند و همواره در حال حرکت و رو به اوج قرار دارد.
وی با یادآوری اینکه 22 بهمن هر سال مأموریتی مهم برای حرکت به قله‌هاست تأکید کرد: 22 امسال تشییع جنازه نظام سرمایه داری لیبرال و ضدالهی خواهد بود.
احمدی نژاد در ادامه سخنان خود از برگزاری مراسم 22 بهمن سال 58 یاد کرد و گفت: در آن سالها در اوج مظلومیت بودیم اما امروز به جایی رسیده‌ایم که هیمنه استکبار در هم کوبیده شده و اعتماد ملتها از آنها سلب شده است. کارآمدی‌شان به نزدیک صفر رسیده و در عرصه‌های مختلف دربن بست قرار دارد اما ملت ایران همواره رو به اوج بوده و عدالت خواه و آرمانی معرفی می‌شود.

* 22 بهمن امسال نشان دادن راه جدید زندگی سعادتمند برای بشریت است

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی 22 بهمن امسال را نشان دادن راه جدید زندگی سعادتمند برای بشریت خواند و با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران، از اینکه ملت توانسته است بر آنها غلبه کند خدا را سپاس گفت.
احمدی نژاد در ادامه سخنان خود به سفر اخیرش به کشور دانمارک اشاره کرد و گفت: رسانه‌های آنها سوالاتی درباره ادعاهای غرب علیه ایران از من پرسیدند و من در جواب به آنها گفتم سران کشورهای شما آدم‌های بزدل و نامردی هستند چون جرأت ندارند که بگویند هدف اصلی‌شان از دخالت در ایران چیست.
" آنها با تمام توان در ماجراهای اخیر ایران وارد شدند. شبکه تلویزیونی تأسیس کردند و با بسیج همه امکانات می‌خواستند ضربه ای به نظام بزنند اما در برابر ملت ایران و انتخابات این ملت، شکست خوردند ولی مردانگی قبول شکست را نداشتند. "
وی با تأکید بر اینکه آنها می‌خواهند بر منابع انرژی، سیاست و فرهنگ خاورمیانه مسلط شوند، گفت: ‌ما آنقدر شجاعت داریم که می‌گوییم اجازه نمی‌دهیم شما بر خاورمیانه مسلط شوید. ما شجاعت داریم که اگر می‌خواستیم بمب بسازیم، می‌گوییم؛ اما آنها نیز می‌دانند که چنین قصدی نداریم.

*مردم ما همیشه جلوتر از مدعیان و سیاستمداران هستند و 9 دی با همه بزرگی و آثارش نشان داد مردم از این مدعیان کیلومترها فاصله دارند

رئیس جمهور به شکست اندیشه لیبرال که موجب کشته شدن صدها میلیون نفر در جنگ جهانی، بمباران هیروشیما و ناکازاکی و همچنین اشغال عراق و افغانستان شد، اشاره کرد و گفت: این اندیشه به لطف انقلاب امروز به پایان راه خود رسیده و در مقابل ملت ایران صد برابر قوی تر از سال گذشته است.
احمدی نژاد با اعلام اینکه همه دنیا حماسه ملت ایران را در 22 بهمن خواهند دید، گفت: مردم ما همیشه جلوتر از مدعیان و سیاستمداران هستند و 9 دی با همه بزرگی و آثارش نشان داد مردم از این مدعیان کیلومترها فاصله دارند.
وی همچنین حضور مردم را تجلی اراده و قدرت خداوند دانست و آن را رمز شکست ناپذیری انقلاب توصیف کرد.
رئیس‌جمهور در پایان با اشاره به اقدامات کور دشمن همچون ترور استاد دانشگاه یا یک دادستان گفت: آن کارها را در ابتدای انقلاب نیز تجربه کردند و دیدند که نتیجه‌ای ندارد. اقدامات دیگر همچون اهانت به امام نیز نشان از کینه‌ها و عقده‌های فروخورده‌شان از ابتدای انقلاب بود.
 

 





:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: